18 April

Visst lyckades jag bli sjuk igen! Feber lör-mån, riktigt ont i halsen sön-tis. Valde att stanna hemma mån-tis. Mamma köpte nå naturläkemedel till mig också. Tror faktiskt de funkar. Det är åtminstone vad jag tror ;) Gick och la mig med superont i halsen på tisdagen men vaknade igår och ALLT var borta! KANON! Fick dock vara ledig igår också. Men idag fick jag vara på fritids i tre timmar 13-30-16.30 med 38 barn på två personal :O
 
Kom hem och åt thaimat. MUMS på det! Det är nämligen min pappas födelsedag idag. Tyvärr lyckades bror min dra på sig magsjuka så han kunde inte komma.
 
Nu ska jag kolla upp när jag måste vara ledig i sommar och när jag kan boka intro, så jag kan meddela om det! :)
 

KOMMENTARER


Elin

Den 11 augusti o framåt! :)

2013-04-19 // 10:20:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: