Playa De Palma, Mallorca part 4

Onsdagen spenderades vid poolen
 

Såhär såg det faktiskt ut mesta delen av tiden, Elin i vattnet och jag på kanten/i solstolen. Har jag inte nämt att jag är en badkruka så gör jag det nu. Jag frös liksom om jag var i längre än 5 min, och då var det minst 25 grader i vattnet?
 

Lunch vid poolen
 
Denna kväll var det så otroligt fin solnedgång :)

Mario befann sig även där :)


Chips är ett måste utomlands
 
Utsikt från balkongen nattetid
 
Torsdagen spenderades också vid poolen
 
Där var det en man (40-årsåldern) som stirrade och flinade lite då och då men jag tänkte inte mer på det. Men när det var dags för middag sen så satt han där nere (han var själv) och såklart skulle vi få ett bord så vi var tvungna att gå förbi honom, så varje gång jag gick förbi så flinade han superstort! Obehagligt kan man tycka när han inte säger något utan bara flinar. Så när vi var klara och skulle gå upp så kom han bakom, och då fick vi panik så vi sprang upp och sket i att vänta på hissen x)
 


Ingen tur till strandpromenaden denna kväll utan vi satt i lobbyn och spelade UNO :)
Det svenska lösgodiset tog även slut denna dag
 
Kämpade i typ en halvtimme med att få ur luften ur denna också. Fin syn för de som satt nedanför då jag bara stod i trosor och bh och klämde (var nämligen ingen som kunde tömma sig själv utan det var en spärr så man fick lov att trycka...) Envisheten kom fram, tänkte ju inte ge upp efter halva liksom! haha
 
Fredagen= hemfärd. Men eftersom bussen inte skulle komma fören 21.30 så hängde vi vid poolen hela dagen efter att ha checkat ut.
 

Där nere åt vi frukost och middag :)
 
 
Efter vår sista middag på hotellet satte vi oss i lobbyn för att fördriva de sista timmarna. Fixade internet och så.
 

1 hora för 1 euro, inte illa va? haha x)
 
Sen kom bussen och hämtade upp oss och då var det bara att checka in och bege sig till gaten
 
 
Väl hemma i Sverige igen (sisådär 03.30) så var det bara att vänta på tåget som skulle gå vid 8. Så vi (läs jag) sov lite på en soffa som tillhörde Waynes tills de skulle öppna och vi inte fick vara där längre. Då köpte vi frukost och fördrev tiden med annat tills det var dags
 
Var inte direkt pigg på att komma hem om jag säger så. Möttes nämligen av detta väder:


Hade i alla fall en underbart skön semestervecka! Precis vad jag behövde med massa sol och bad och bara lungt och skönt :D Årlig tradition? Gärna för mig! :D

KOMMENTARER


Elin

Hahahaha, tog du kort när jag sov på tåget?! Trodde du sov hela tiden!

2012-09-07 // 19:19:25

Fusk! :P Det där såg inte skönt ut alls! :P

2012-09-09 // 10:20:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: