Playa De Palma, Mallorca part 1

Vaknade upp före väckarklockan hos Elin & båda hade resfeber. Väl framme vid Arlanda fick vi vänta ca 5 timmar innan flyget skulle gå, så jag la mig och vilade lite :')
 


Sen kom planet och jag blev superdupernervös (är nämligen lite flygrädd, och var dessutom förskyld så det blev värre än värst)
 
Köpte så oroligt fina flygplanshörlurar på planet också, bara för att jag skulle kunna se En gång i Phuket på vägen hem (har velat sett den hur länge som helst!) Såg Svensson Svensson-filmen på vägen dit så flygresan gick skapligt fort :)
 



Kom fram till Palma kring 22.30 och till hotellet närmare midnatt. Kikade på poolen och sen gick vi upp och sov. På lördagen var vi vid stranden hela dagen. Träffade på ett par unga svenskar som åkte med samma flyg som oss så vi hängde med varandra hela dagen och turades om att vakta grejorna :)
 
Utsikt från balkongen. Såg till flygplatsen, så nära låg den :')
 
Efter många svettiga timmar på stranden gick vi tillbaka till hotellet..

Fin stavning på thank you. Och det ska dessutom stå working, inte walking :') Denna satt förövrigt på balkongdörren...
 
Efter middagen gick vi ner på strandpromenaden, vilket vi gjorde i princip varje kväll! :)
 


Nu orkar jag inte mer för stunden. Slänger upp fler bilder senare!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: