Och så var det helg igen

Hinner inte mer än bli måndag fören det är fredag igen!
I onsdags pluggade jag & 3 andra på bibblan en sväng. Sen drog vi till resturangen och åt thaimat (alla utom Maritza) och där blev vi sittandes i flera timmar och bara snackade goja. Älskar kvalitetstid! :)
Drog senare vidare till ya & pluggade teori i 2,5 timmar innan jag & pappa gjorde vår egen lilla provuppkörning för att se att jag kan allt. (jag är mest nervös för ya:s bilar, det är det som är det svåra...)
Annars har jag varit på seminarium & föreläsningar i stort sett varje dag denna vecka. Idag har jag försökt pluggat hela dagen (vilket inte är det lättaste när man har besök och vill vara lite social). Ska läsa klart det sista idag tänkte jag innan jag tar kväller. Vill bara att tentan ska vara över!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: