Det här med rubriker...

Hejsan!
 
Sitter här och gör allt förutom mina seminarieuppgifter (som jag förövrigt inte fattar ett skit om, så därav uppskjutandet). Sen min senaste uppdatering så har jag hunnit med både halkbanan och riskettan. För er som undrar så var halkbanan gaaaaaaaalet rolig! Jag menar, hur ofta får man möjligheten att sladda utan att det uppstår en form av olycka? Nä, just det. Otroligt givande. Även riskettan var rätt intressant, även om man såklart vet det mesta som tas upp. Har även klarat av alla 4 faserna till teorin så jag kan nog snart boka provet också, bara jag är redo för en uppkörning också (Hjälp!!!).
 
Var även iväg på "klassträff" i fredags. Det var ju snack om att vi skulle bowla mellan 17-18-tiden, så vi bokade bana till 18. Åkte dit till ca 17.15 då vi tänkte att det måste vara någon mer där som vi kan umgås med tills det är vår tur att bowla. Pyttsan. Det blev bara vi tre av 60 pers som bowlade. Inte så mycket klassträff att hurra över. (bara det säger ju ganska mycket om vår klass) Men vi hade kul ändå! ;D
 
Ja, det är väl det roliga jag har gjort sen sist, annars är det väl bara föreläsningar och slötid. Börjar känna att jag har gjort mitt i den här "staden" då jag sitter och längtar efter att flytta till en annan stad. Men innan dess kanske man borde ta reda på vad man egentligen vill göra (vilket jag förövrigt tänker på i stort sett hela tiden...) Jag önskar att jag var en sån där människa som visste exakt vad hon ville göra i livet!
 
 

KOMMENTARER


jag vill också veta vad jag vill göra med mitt liv.... Så frustrerande att inte veta.... -.-

2012-09-09 // 18:34:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: