29 september

Hejhej!
 
Hade tentan i torsdags. Vet inte alls hur det gick. Efter 3 timmar hade jag hunnit med ca 3-4 frågor av 7. Det säger ganska mycket. Slog och slog i lagboken... Menmen, förhoppningsvis skrapade jag ihop ett godkänt i alla fall. Känns lite tufft om jag får lov att göra om den med både ny kurs & körkort, samt VFU och projektarbete. Ah, det blir hemskt... Så håll tummarna och tårna va?!
 
Så denna helg är jag som sagt helt ledig (om man bortser från körkortsteori som jag borde plugga på right now). Igår gjorde jag inte så mycket som jag borde ha gjort. Orkade helt enkelt inte. Idag har jag städat och fixat backup på mina bilder sen ett år tillbaka (att jag aldrig kan lära mig att göra det oftare så jag slipper sitta i timmar när jag väl gör det..)
 
Åh, förresten så har jag slängt iväg en ansökan till universitetet i Örebro. Är så trött på skolan här och jag vill komma iväg, så jag hoppas verkligen jag kommer in, och att det känns 100 rätt då! :)
 

KOMMENTARER


Då får vi en ny stad o besöka! :D hihi <3

2012-09-30 // 21:08:10

spännande! Då får vi också komma iväg till en ny stad. Om du inte förbjuder oss att hälsa på vill säga.... haha

2012-10-01 // 18:01:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: