Need a break!

Sitter här och får i stort sett psykbryt på min kära grupp. Projektarbetet ska vara klart på fredag. Vi får inget gjort när vi träffas utan sitter bara och diskuterar, visserligen i stort sett om ämnet, men sedan svävar vi iväg. Vi har helt enkelt valt att dela upp arbetet så var och en gör en del och sedan sammanställer vi allt. Dock har jag en känsla av att lilla jag kommer vara överambitiös och jobba aslet av mig medan de bara gör det de ska göra (om ens det). Jag kommer däremot även göra lite av deras arbete då jag i stort sett är klar med min del redan. I need to stop doing this to myself! Kommer döda mig själv om jag fortsätter. Men tanken på att ev. inte bli färdig gör mig panikslagen... Så det slutar med att jag gör hela arbetet i stort sett helt själv, som det har varit hela kursen! Kan ni förstå att jag blir trött???
 
Har i alla fall ringt frissan och bokat klipptid + färgning lagom till jul. Känns rätt bra om ni frågar mig. Slitet till 1000 med en ful utväxt. I need it! Frågan är bara vilken färg jag ska färga. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Men det tar jag sen. Nu lär jag fokusera på resterande uppgifter av kursen, sen skiter jag i denna skola! Ibland frågar jag mig själv hur bra jag egentligen mår när gråten ligger nära typ all the time. Utmattad eller? Tror det ja. Längtar till jul mer än någonting annat just nu! Ska försöka varva ner lite nu med ett avsnitt av Hart of Dixie.
Nu vet ni vad jag gör om dagarna i alla fall!

KOMMENTARER


Sv; Det ska du göra, haha ;)
Ja, fast den kan nog förbättras en hel del tycker jag... haha

2012-12-02 // 20:45:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: