Mobilblogg

Hejhej!
Tänkte testa skriva från blogg.se:s app för första gången.

Idag är det julgala som står på menyn, med julbord och allt. Kan inte påstå att jag har någon julkänsla, och julbord känns lite väl tidigt. Men vad gör det om 100 år? Var in till Falun i tors och träffade världens bästa Alvaro som alltid är så doen to earth och omtänksam. Tyvärr blir han inte med denna gång pga Ladies night, men i stort sett tjatade på att vi skulle komma någon annanstans. We'll see about that. Mys var det hur som haver. Lyckan att träffa the boys var desto värre. Men möjligen att the sis och Elin stöter på dem idag medan de väntar på att få komma in. Jag tror det jag ;)

Förövrigt mår jag bättre nu. Kan prata om skruttan utan att gråta. Klart tomheten finns kvar men det blir bättre och bättre för varje dag som går :) Jag vet en som njuter i alla fall. Trisse har helt plötsligt tagit större plats, och får lyxen att äta på golvet i köket nu istället för i tvättstugan :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: