Julgalan i Falun 17 nov 2012

I lördags var vi på Julgalan som sagt. Kom dit kring 18 och gick in och åt go julmat med rolig underhållning. Jakob Öqvist!! ♥ haha. Efterrätt fanns det gott om också. Mätt blev man minst sagt, och jag tyckte själv vi hade jättebra platser ;D De som hade guld satt vid bordet bredvid oss? Så jag klagar inte alls, måste ha fått de bästa silverplatserna! Bästa var ju helt klart när hela hallen dansade gangnam style! x)
 
 
Vid 21.30 drog det igång och jag kan väl inte påstå att man fick någon julstämning direkt. Början var det jullåtar men sedan övergick det till mer rock.Jag klagar inte någonstans, det var hur bra som helst! :D
 
 
När allt var slut var det efterfest och när vi äntligen kom ut dit så var det seegt. Bara gamla människor typ och tråkmusik, så vi gick ut i hopp om att få träffa grabbarna. Tror ni inte att de satt i bussen då redan? Vi hade i alla fall turen att Danny, Erik & Matte satt vid fönstret så vi vinkade och försökte teckna lite till varandra. Kikade bort en gång och när jag kollade tillbaks så mötte jag D:s blick och så gjorde han en sån där go flirt med ögonen som bara han kan göra. *smälter* Jag nöjde mig med det ja! haha
 
Sen brummade de iväg och vi åkte hemåt lite smått besvikna. Sov hos the sis och hade det allmänt mysigt :)

KOMMENTARER


SV: Men eller hur man bara kyss NUUUU!!

2012-11-25 // 20:52:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: