Molly Sandén

Åkte in till Kupolen idag till 14 för att kika lite på Molly.
Lär ju passa på nu när de knappt tar hit några artister längre...
Hon körde i alla fall 3 låtar, en ny som det var världspremiär för (unchained) Mycket bra. Vill också kunna sjunga bra! Sen var det i alla fall signering så vi väntade men sen skulle hon gå så det blev bara en snabb signering. Inge kort, ingenting. Och efter ett tag åkte systrarna hem och jag lullade runt på Kupolen själv och råkade få med mig några saker som jag egentligen inte borde ha råd med. Sen åkte jag hem vid 17.15 och åt kebabsallad.
Mysigt :) Har inga bilder för tog aldrig med mig kameran, men snor en bild från Molly ;)


Bästa publiken hittills! Vi i Dalarna kan vi ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: