Laddar inför sommaren

Efter föreläsningen idag stack jag till gymmet och pumpade. Oj vad skönt det var!
Har inte tränat där på månader! Sprang 5 km innan jag gick ner och styrketränade i en timme, sen gick jag upp och sprang 1 km till som avslutning. Där blev jag utpumpad. Så nu skulle jag kunna somna vilken minut som helst!
Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska på föreläsningen imorgon då jag ändå slutar lyssna efter ett tag och powerpointen redan finns på fronter... Det kallas beslutsångest!

Fick hem en snigg väska idag! En brunis med fransar. Har velat haft en sån länge, så nu hittade jag en på tradera och slog till. Så himla fint till brunbränd kropp och jeansshorts! :D Vill ha sommar nununu!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: