Hola amigos

Hejhej!
Sitter här efter en kortis i skolan och lite solning när jag kom hem. Börjar ana en bikinilinje and I love it!
Skulle förövrigt ha kommit hem strax efter 11 idag, vilket inte gick som det tänkt då bussen var 20 min försenad. Då gav vi upp i hopp om att den skulle komma och traskade iväg till resecentrum, och tror ni inte bussen kom då, när vi var mitt emellan stan och rc? Seegt! Tur som jag hade så gick det en 11.35 också, så kom inte hem fören ca 12.20 istället. Köpte mig dock en glass och mumsade på den tillsammans med min klasskompis :)

Och så säger Elin sen att de har höjt priset på hotellet i Side, vilket ledde till att vi började leta på andra ställen, så nu lutar det åt Bodrum. Blir nog bra det också!
Nää, nu ska jag njuta av min lediga kväll. Nagellacket är borttaget och jag är (tror jag i alla fall) redo inför morgondagens arbete. 7-14, behöver jag ens nämna zzzzzz?


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: