Helg :)

Nu har jag arbetat in lite cash. Känns skönt!
Helt slut är jag. Så mycket nya intryck och massa information. Men det gick bra, och bättre blir det förhoppningsvis. Jag menar, jag har ju inte kommit in i rutinerna ännu! ;)
Somnade på gräsmattan nu framåt kvällen också.

Nu ska jag ta det lugnt i kväll! Imorgon är det dags för ESC. Kommer dö! Men efter igår känns det bra! :D
Maritza, Mariella & Elin kommer hem hit och myser då :D
Martina sticker till Portugal (inte alls avis, för det är ju inte alls ett ställe jag vill åka till innan jag dör) och får det härligt förhoppningsvis! ;D

Nu ska jag dammsuga!


KOMMENTARER


Azorerna tillhör ju Portugal. Där har jag varit två gånger. Ett tips! ;)

2012-05-27 // 11:33:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: