Slutkörd!

SNACKA om för mycket information på en dag!
Huvudet bara snurrar. Det bästa är ju att jag får pengar för att bara lyssna. Inte illa ;)
Imorgon blir det dock kvällsjobb. Och tur är väl det, för då kan jag vara vaken sent ikväll och se på fotbollen utan att vara övertrött imorgon ;) Ska faktiskt kila upp och kolla på första matchen för idag redan nu. Och ladda upp halsen för Sverigematchen (ja, jag blir ganska hetsig när jag kollar ibland)

Helgen har förresten varit riktigt trevlig! :) Lördagen spenderades hemma här med examensfirande med god mat och trevligt folk, och avslutades med fotboll ofc. Söndagen blev akutshopping på Kupolen så nu är både examenspresenten och studentpresenten kirrad. Och såklart lite fina kläder till mig ;D Sen blev det firande för kusinen. Blev ganska överlycklig när jag såg att det bjöds på jordgubbar, MUMS! haha. Fick lite bilder från Turkietresan också. Ojojoj säger jag bara x)

Igår var det förövrigt ett år sedan jag tog studenten! Vad tog det året vägen?! Minns känslan när jag fick hem min mössa. I år är det dags för min fina vän.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: