Ledig helg..?

Känns ju skönt att man har sommarlov i 2 dagar ;D haha
Tentan blev avklarad igår, och jag vet som vanligt inte hur jag ska känna. Fett svårt! Känns som man har hänvisat till helt fel §§, men that's that. Nu ska jag njuta av sommaren!
På måndag börjar jobbet lite smått, men innan dess ska jag hinna fira Marcus examen (vilket blir senare idag) och även kusinen ska firas. Har lite smått dåligt samvete att jag inte har hunnit fixa en examenspresent ännu, men det får bli inom en vecka! Lär ju fixa en studentpresent också. Ingen rast ingen ro här heller!

Näpp, nu tänkte jag att jag ska börja göra mig i ordning snart så jag slipper stressa. En liten uppdatering i mitt liv helt enkelt. Vi hörs!


KOMMENTARER


åhh vilken tjusig bild! :)

2012-06-09 // 23:36:46

SNYGGO!!! <3

2012-06-10 // 11:55:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: