I'm back!

Har hunnit med en del sedan sist. I onsdags var jag som sagt till Stockholm med mamma. Tåget var dock en timme försenat så jag kunde ha gått upp senare, men vi kom dit lagom till 10 och affärerna öppnade. Började med att gå ner till gamla stan, sen satte vi oss nere vid vattnet och åt en glass. Årets första kulglass, mums!
Sen traskade vi på, gick fram och tillbaka. Tror aldrig jag har gått så mycket i Stockholm som jag gjorde då! Åt god thaimat gjorde vi också och vid 16.45 gick tåget hem igen. Riktigt trevlig dag!
 
 
I torsdags var vi hem till mormor och morfar och åt god smörgåstårta och tårta. Och mamma lyckades få ryggskott!
 
Sen har jag jobbat hela midsommarhelgen och tjänat feta pengar. Börjar gå bättre nu, även om jag inte är säker på allting så förhoppningsvis får jag hjälp av någon annan så jag lär mig ;) Hade i alla fall bra jobbtider så jag slutade 14 på midsommarafton och började inte fören 16 på midsommardagen, vilket betydde att jag hann hitta på något på kvällen ändå. Så även fast jag var galet trött så åkte jag iväg till stugan med systrarna och hade det trevligt med god mat, bad och bastande. Somnade på 2 röda när jag kom hem!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: