6-7 juni

Tentapluggar för fullt. Eller egentligen inte så mycket som jag borde göra, men det är omöjligt att veta vad man ska plugga på! Var i alla fall hem till systrarna igår och pluggade lite med Maritza tills vi inte orkade mer. Då pratade vi bara massa skit och sen såg vi på film (med Martina & Mariella också såklart! :D)
Blev The lucky one. Tummen upp på den!

Nu har jag njutit lite av solen, tvättat, följt med mamma och handlat blommor och tentasnask. Så nu är jag så gott som redo! Försöker desperat komma in på mina sidor så jag kan kolla på gamla tentor, men på något vis så står det att mitt användarnamn eller lösenord är fel... PANIK! Wellwell! Imorgon är det i alla fall över och jag kan njuta av ledigheten på riktigt! (Eller är det då man ska ta tag i körkortsteorin istället?... Suck)


KOMMENTARER


Vi måste se den igen med text nångång! :D haha

2012-06-07 // 17:18:39

Åh vad jag vill se den. Typ Galet Mycket men fasen det går så många filmer på bio som jag vill se just nu. Haha Snowwhite and the huntsman hade premiär idag och vad händer...jag är sjuk. KATASTROF jag som har längtat efter den i typ ett år! FAIL ;)

2012-06-08 // 21:50:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: