Torsdag 26 januari 2012

Då var seminariet avklarat. Gick kalas.
Bli rädd för en spindel hann jag med innan dess också.
Såg den komma krypandes över bordet och jag flög upp, haha

Kom hem vid 16, hade ont i magen och gick och lade mig, och efter många om och men så försvann värken tillslut och jag blev hungrig! (Det är ett tecken på att jag mår bra, hade inte varit hungrig på hela dagen, haha)
Nu ska jag mysa resten av kvällen. Känns som fredag!
Så fruktansvärt sugen på lösgodis är jag också, så imorgon har jag bestämt att jag ska träna och sen köpa en påse och mumsa på. +- noll där ;)


Saknar sommaren, och Ola...

KOMMENTARER


Jag hörde om spindeln ;) haha



2012-01-26 // 19:50:54

Jag skvallrade om spindeln...fet kul ju hahaha ;D

2012-01-27 // 11:41:00

oops fett*

2012-01-27 // 11:41:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: