Just like the old times

Igår åkte jag & systrarna & Martinas kompis till bibblan och pluggade vid 10. Fast vet inte om jag fick så mycket gjort, egentligen inte. Jag menar, jag hade ju nästan skrivit ner allt :P
Slängde upp en ny design på bloggen istället, som ni kanske ser ;) Fast jag ska fixa mer sen, detta är bara början!
Efter ett tag så gick jag, Maritza & Mariella till Kupolen för jag skulle leta väska. Hittade ingen som föll mig i smaken direkt. Måste sluta vara så kräsen gällande väskor, men det är inte lätt när man har målat upp en bild i huvudet! :P

Aja, efter 15 någon gång så åkte vi i alla fall hem till systrarna, åt lite mat sen dansade vi MJ tills vi tröttnade och var svettiga! :D
Satte på tvn och kollade på The voice istället och sen åt vi lite mat.
Efter det myste vi ner oss i bäddsoffan och kollade på två filmer, Trust (hemsk) & Honey 2 (vill också kunna dansa!) Sen gick vi och la oss vid 3.



Idag gick vi upp vid 12, lagade mat, dansade lite MJ med Mariella och sen kollade vi på Dyngkåt och hur helig som helst. Rooolig! :D Sen åkte jag hem vid ca 17.30, eller hem, jag åkte och åt på Kinaresturang. Så nu är jag mätt i magen och ska kolla på New Moon vid 21! :)


Ser ut som jag sett ett spöke x)

Saknar redan mina fisar! Och saknar att vi inte har såna här dagar lika ofta som förr. Puss ♥

KOMMENTARER


så myyys!

och skärpning på oss! vi lär styra upp fler myskvällar oftare!♥

2012-01-07 // 00:40:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: