Duktig chey

Hade föreläsning 9-12, sen stannade jag & Maritza kvar lite och gick igenom alla begrepp och kollade så vi hade samma svar och lite så. Sen åkte vi vidare mot Borlänge och jag åkte och tränade eftersom jag ändå skulle få lov att vänta 1,5 timme på nästa buss.
Så jag sprang 5,5 km på löpbandet och styrketränade lite i drygt en timme, nöjd! :)
Sen satte jag mig och väntade på pappa som skulle hämta upp mig, så då passade jag på att plugga lite. Gjorde det även på vägen hem, men det var la inte så smart, började må illa ;P

Nu har jag hunnit äta och försökt koppla samman alla begrepp, så nu ska jag skriva ut papper och fortsätta plugga en stund till, sen ger jag upp för idag. Är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Duscha lär jag göra också, har inte gjort det än. Fräscht, jag vet!

*bristpåbilder*


KOMMENTARER


Sv; yes det har jag ;)

2012-01-19 // 20:08:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: