What a day!

Kan ju inte påstå att min dag började bra.
Vaknade 07.45 av att Shelly står och biter sönder mammas tuggummipåse i 1000 småbitar och har det bra.
När det är upplockat ser jag en bajspåse på byrån (ja, med bajs i) lilla mor hade tydligen glömt ta ut den, bra där! Så det började ju lukta bajs.
Sen när jag skulle gå ut till bussen så ser jag den åka när jag hade ca hälften av avståndet kvar till busshållsplatsen, så det var bara att knata hemåt igen. Roliga är ju att jag står och väntar på att gå ut till bussen...
Hade i alla fall turen med mig att bror var hemma så det var bara att gå upp till honom och väcka honom så fick han skjutsa in mig x)
Hann i alla fall till seminariet, och det var skoj! :) Roligaste seminariet på högskolan. Läraren är så gullig!
Sen satt vi kvar lite och diskuterade grupparbetet, och sen åkte jag hem och höll på att dö av hunger!
Men nu är lillmagen mätt och jag ser fram emot kvällens QX-gala :D

Ha en bra fredag!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: