T.G.I.F

Det var galet tur att jag köpte ett nytt busskort i tisdags, för tror ni inte att det var en kontrollant på bussen idag? :') Åkte i alla fall in till biblioteket och fixade seminarieuppgiften med tre st till på måndag, så det känns ju bra! :)
Sen skulle jag gå till pappas jobb, och jag gick i snabbt tempo så jag kom ikapp en kille, och när jag skulle gå förbi honom så sa han hej och frågade om jag pratade engelska. Så där gick vi och snackade från stan till pappas jobb om allt möjligt, hur gamla vi var, vart vi kom ifrån, vad vi pluggade, hur länge han hade bott i Sverige och vad som hände i helgen och han frågade om min pappa skulle gilla honom x) När jag skulle gå så ville han ha mitt nummer och så x) Fick hans nummer och han hoppades att vi skulle ses igen "I think I like you Josefine" haha x)
Lite kul sådär!

Gick i alla fall och åt mat på Matpalatset sen med pappa och hans jobbarkompisar, mycket gott! :D Sen gick jag till Friskis och tränade i 1,5 timme innan jag gick tillbaka till pappas jobb och pluggade i väntan på att han skulle sluta. Effektiv dag ;D

Ikväll blir det fredagsmys!

*bristpåbilder*


KOMMENTARER


Trevlans dag med andra ord! :D Hur tror du att det går ikväll i Mello då? Hm chansar på Danny och så tävlar de andra om andraplatsen :P

2012-02-25 // 13:27:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: