Måndag

När man varit ledig i nästan en vecka så kan jag säga att det är fruktansvärt jobbigt att gå upp klockan 6.
Men jag kom upp idag, tillslut. Och gick till bussen alldeles för tidigt (jag kommer aldrig ihåg när jag ska gå eftersom jag åker med den så sällan) så jag fick stå ute i blåsten tillräckligt länge för att jag skulle känna mig som en påse frysta grönsaker.
Skolan varade 9-15, seg dag. Hämtade ut tentan också. Blev godkänd så nu kan jag lägga termin 1 bakom mig! :)
Frågan är nu om jag ska orka läsa något innan det är dags för lite tv...
We'll see


Ibland är vi bra tokiga! Vill åka iväg och mysa i Norris snart!!!

KOMMENTARER


TOKIGT ÄR BRA! <3

2012-02-08 // 12:37:00

jag sitter i exakt den där pyjamasen nu! ;O hahah

2012-02-08 // 23:40:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: