Gårdagen

Vaknade upp lite snorig sådär men mådde ändå bra.
Fixade mat och fräschade till mig sen åkte jag & bror till morbror för lite kalas. (Hur ofta händer det att vi åker dit utan mamma & pappa? ;P) Det var i alla fall supertrevligt, as usual. Massa skratt och gofika.
Sen åkte vi hemåt och gjorde mat och väntade på Mello. Trevligt att bror blivit insatt i det där :') Var en hemskt tråkig deltävling dock, men de bästa gick till final så jag är nöjd.
Hade tänkt att åka hem till systrarna och se när Mariella öppnade sitt paket men ville inte riskera att smitta ner dem, så jag skippade det, och det var nog tur för jag började må sämre framåt kvällen, så det blev en tidig kväll. Kunde dock inte somna fören vid 01 för det kliade i näsan och ögonen blev tårögda hela tiden ;P Och fick typ kväljningar när jag var påväg att somna pga. slem, mysigt! :')

Men jag är så fruktansvärt taggad till nästa vecka! :D
Och bror frågade om jag ville förlja med och åka skridskor idag. SÅKLART JAG VILL! Har velat det aslänge nu, och så är det perfekta vädret också, men neej da, att vara sjuk är ju rätt bra det med!


KOMMENTARER


jag åkte skridskor idag! :D

2012-02-12 // 18:03:40

Men stackare då, jag har precis lyckats bli frisk är fortfarande lite halvförkyld sådär men usch vad det är jobbigt....jag lider med dig! Krya på dig. Läs gärna vad jag tyckte om Mello igår. ;)

2012-02-12 // 19:58:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: