Fick ett litet leende på läpparna


Jag vet att de flesta av er dör lite på lördagskvällarna när Gladiatorerna går på tv och ni ser Toro. And I don't blame you. Jag är en utav dom. Jag menar, kolla på killen!
Sen att han står med bästa Måns gör ju inte det hela sämre. Och en liten Moh skymtar man i bakgrunden också :D Nä, tänkte mest säga att jag hade tråkigt och googlade på Toro, hittade den här på hans blogg, och fick lov att spara den :')

Annars då? Nothing much. Försökt tänka ut vad jag tycker om moraliska påståenden, och jag blir seriöst utmattad av att försöka komma på vart jag står i vissa frågor. Det GÅR inte att ta ställning till något, för kommer jag med en fördel, nej då ploppar det upp en nackdel som bryter ner det argumentet, och tvärtom! Jag menar, är det rätt med dödshjälp? Borde vi förbjuda alkohol? Är det okej att döda en för att rädda 10? Nä sånt blir man bara snurrig i skallen av. Men ser fram emot seminariumet imorgon :D

KOMMENTARER


grrrrrrrrrrrr!

Typiskt att mello & gladiatorerna går samtidigt.... haha

2012-02-09 // 22:17:15

Ser riktigt bra ut haha de påminner ju om varandra :P

2012-02-10 // 12:27:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: