End of the week

Hade mysigt igår! Åkte till systrarna och så spelade vi lite Buzz innan mello.
Och blev riktigt nöjd med reslutatet :D Sen kan Torsten diskuteras men Loreen var helt klart bäst!
Och Sean Banans låt går inte att få ur hjärnan :')

Idag har jag haft det mysigt. Ätit mat hos mormor & morfar och fikat hos morbror. I don't complain.
Däremot är jag så fruktansvärt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Kunde inte somna igår och vaknade mitt i natten också och hade svårt att somna om, så det blev inte så många timmars sömn. Men det kanske var en tanke bakom det hela. Då kanske jag kan somna tidigt ikväll. Lär upp 6 imorgon igen...


Efter den här otroligt kalla helgen så kan man ju bara inte låta bli att längta tills våren kommer!

KOMMENTARER


Loreen!! ♥

2012-02-05 // 22:31:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: