1 februari

Så fruktansvärt skönt att vara ledig hela veckan! :D
När mammi slutade jobbet idag så åkte vi in till Borlänge och snurrade runt på Kupolen i flera timmar.
Skulle försöka peka ut saker jag önskar mig men jag vet ju inte vad jag vill ha?!
Mer än en mobil då. Jag behöver ju inget. Men hittade i alla fall 2 tröjor och en skjorta som jag kommer få senare, hihi ;D
Nu ska jag ta mig något att äta och sen kika på tv. Älskar att inte behöva stressa med att hinna med saker! Denna vecka behövdes verkligen :)


Jag vill ha vår. Jag vill använda mina converse! ♥

KOMMENTARER


Ja jag vet det är det som är nackdelen med att beställa hem! Men ska kolla i falun, hoppas den finns där, annars kanske mariella eller nån kan köpa den åt mig :D

2012-02-04 // 12:00:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: