ZZZ

Sitter på pappas jobb såhär på morgonkvisten innan solen gått upp..Varför det kan man ju undra? Jo, för att jag måste in till skolan för att lämna in hemtentan skriftligt OCKSÅ! Vad nu det ska vara bra för... Så ja, i väntan på att min kära classmate ska hämta upp mig så varför inte slänga iväg ett inlägg? :)

Efter det blir det Kupolen med mamma och ev. mormor för de sista julklapparna ;) Rycktas om go mat också ;D

Annars sitter jag hemma och knarkar 1D. Är helt såld på dessa killar. Trodde inte det ja. Men efter att ha lyssnat på deras nya album 3000 ggr/dag så blev det så. Men eftersom min babe har släppt ett nytt album nyss (läs Bruno Mars) så lär jag börja knarka det istället, som lite omväxling liksom.

Nä, nu ska jag sluta svamla och sitta och stirra in i väggen i ca 30 min till istället. See yah!

KOMMENTARER


Låter som vi går på samma knark du & jag! Fast jag har en tredje också. JB heter den, feta grejer det! hahaha ;D

2012-12-12 // 17:29:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: