Jul!!

Hejhej och God jul!
I söndags var jag iväg till Dala-Järna och hälsa på pappas släkt. Det var trevligt bortsett från att jag var trött och hade huvudvärk som vägrade släppa. Varför fick jag reda på igår. Då kom halsont och febern krypandes. Så där satt jag och frös medan de andra svettades! höhö, sånt som händer. Jag hade det trevligt ändå med hela gänget :) Lite fina julklappar fick jag också. Mest saker tills jag flyttar hemifrån. Bra grejer! :) Sånt där fint och dyrt som man själv inte har råd med ;p avslutade dagen med julklappsleken. Alltid lika kul att se folk bli giriga! haha

Idag har jag legat och glott på tv hela dagen och slumrat till däremellan. Nu mår jag dock lite bättre. Tror febern i princip är borta. Varken fryser eller svettas just nu. Antar att det är positivt. Sa för några dagar sedan att jag inte kom ihåg hur det kändes att ha feber då jag inte haft det på flera år. Det borde jag kanske inte göra, haha. Nu ska jag glo på Så mycket bättre :)

KOMMENTARER


Typ som när jag var på IKEA och jag sa i bilen att det var typ 10 år sedan jag hade haft magsjuka, och blir sjuk på IKEA! xD

2012-12-26 // 10:37:38

Man får akta sig för vad man säger ;D haha.. hoppas du mår bättre nu <3

2012-12-27 // 16:09:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: