Friday I'm in love!

Har jobbat de två senaste dagarna. Alltid härligt med lite klirr i kassan :)
Annars ser jag mest fram emot morgondagen. Om vi åker lyckliga därifrån är en annan fråga. Det visar sig. Men att komma iväg en sväng är alltid skönt! ;D
Kvällen består av att leta outfit och måla naglarna. Det jobbiga är att jag måste ta bort lacket på söndag, men vad gör man inte. Såna där i-landsproblem som resten av världen skrattar åt ungefär.
 
 
Längtar förövrigt till tisdag och frisörbesöket! Även om jag får ångest när jag ska klippa det men det blir nog bra! Hon brukar vara förstående om längden ;) Skulle förövrigt dit till 14 men såg ett missat samtal på mobilen igår och ringde upp. Så nu ska jag palla mig upp till 10 istället. Kanske, möjligen, att jag somnar när jag sitter och låter hårfärgen ta, haha

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: