Senaste tiden

I lördags jobbade jag ju som sagt 6.45-14 sen åkte vi till Rättvik för lite (mycket) skratt tillsammans med kusinerna och morbror. Höll på att dö när de tappade bort sig också x) Det var mycket trevligt, och efteråt gick vi ner och tog kort med dom.
 
 
 
 
Sen har jag jobbat sön-tis också. I måndags pallrade jag mig iväg till borlänge för att jag skulle gå på teorilektion, men det var inställt pga att det var så många sjuka så det fanns ingen personal där. KUL! Så jag drog iväg till Kupolen istället och shoppade det sista inför resan (fatta att jag sticker nästa fredag!!!) och lite annat skit.
 
Idag är jag i alla fall ledig! Blev erbjuden jobb idag också (hade fått jobba med Maritza då såg jag) men jag tackade nej. Då hade jag fått jobbat 7 dagar på raken, och det pallar jag inte. Så idag ska jag njuta (det vill säga ut och springa, plugga teori, skriva packningslista och se på tv) för imorgon är det dags för jobb igen!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: