Rix Fm festival, Norrköping 16 augusti

Åkte med tåget dit så vi var där ca 11.30 och då promenerade vi hem till Mariella med våra feta väskor (tack för rullväskor!) Bytte om till shorts och lite sånt innan vi begav oss till scenen. Det var redan fullt på första raden och det är ju där man vill stå, annars är det ju ingen idé att vänta i 42953 timmar. Så vi gick och satte oss bakom scenen istället och spanade. Såg massa artister komma men aldrig Ola som vi helst ville träffa. Ulrik, Dead by april, David Lindgren & Panetoz hade signering. Gick inte på nån men haffade Zandro när de var påväg tillbaka och frågade om jag fick ta kort med honom. "Självklart" fick jag till svar och jag höll på att dö (har jag nämt att jag tycker han är to die for?!) Snodde åt mig en kram också, bara för att jag kunde. Mariella & Martina tog också kort innan det började komma massa folk dit och de gick iväg, haha.
 
 
Fick en otroligt snygg ring också när man laddade ner rix fm-appen, och ett nyckelband fick vi också sen. Och vi väntade och väntade på Ola (och Eric också). Kom några unga killar och ville intervjua oss för nått arbete och frågade vad vi var där för. Jag trodde de sa "Är ni här för att digga eller för att ha kul?" Jag bara "Öööh, båda?" Sen gick de iväg. Kom fram till att de nog sa dricka istället, men Martina (eller vem det var) trodde de sa ligga. Kul om de hade sagt så och jag bara båda x) haha
 
 
Klockan närmade sig 18.30 och strax innan dess kom Ola och vi vinkade. Trodde aldrig att han skulle vara först ut men det var han tydligen, så vi sprang fram till scenen och kom skapligt långt fram. Så där stod vi och skrek, hoppade, sjöng och viftade med skylten. Tillslut såg han oss! haha När han var klar gick vi bakom scenen igen och väntade på att han skulle komma ut, vilket han gjorde ganska så snart. Han kom fram och kramade oss och sa att det var länge sen och att det var kul att vi var där och att han såg oss i publiken. Sen tog han kort med några andra och då tog vi en gruppbild också. Systrarna sa att de skulle till Linköping också och Elin sa att vi skulle till Mallis. Då kom hans "Är det sant?" och så sa han att vi skulle sola för honom också (OM vi gjorde!)
 
 
Sen åkte han och vi var nöjda :D Eric kom också efter ett tag... Sen ställde vi oss vid scenen resten av tiden och kikade och efteråt gick vi bakom scenen igen där det var hemskt mycket folk (alla ville väl se Eric). Vi haffade Göken istället och kramades med honom och snackade en snabbis innan de var tvungen att åka. Så himla segt att Alvaro inte var med, men jag hade kul ändå! Fick träffa de två jag helst ville så jag var nöjd :D
 
 
Efter ett tag gick vi hem till Mariella innan vi kramades hejdå och jag och Elin gick hem till henne och sov (det lilla jag kunde då jag hade resfeber till 1000) Det var den dagen, resten kommer senare! :D

KOMMENTARER


puss på dagen♥

2012-08-28 // 18:07:39

Olisen haha det var ju ett tag sedan man träffade på honom! :D Kände han igen er?

2012-08-29 // 21:25:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: