One last before I go

Hejhej!
Sitter här och försöker packa väskan, vilket inte alls går så bra då tvätten inte hunnit torka ännu och jag inte kan slänga i allt annat fören den kommit i väskan... Vet att jag skrev att jag skulle tvätta igår, men hann bara med en maskin för sen åkte jag hem till systrarna för att ha lite mys innan jag åker. Såg på The hunger games och spelade badminton och åt go' mat.
 
Och vill ni veta en sak? Tror ni inte jag har gått och blivit förskyld? Vaknade med halsont och nu har näsan börjat rinna också. Antar att det bara är ännu ett tecken på min tur... Men det ska inte få stoppa mig. Med eller utan förskylning och feber så ska jag sätta mig på tåget ner till Norrköping imorgon för lite rix med mina fina, sen bär det av till Mallis! Så vi hörs när jag kommer hem helt enkelt. Pusspuss
 

KOMMENTARER


Vad skönt att åka utomlands. Hoppas att du får det toppen och att du blir av med förkylningen snart! :D

2012-08-21 // 07:46:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: