Tired

Man! Föreläsning 13-16, kan man bli mer slut i huvudet?!
Åkte i alla fall till Kupolen efter skolan, och Maritza följde med :) Lyckades övertala Martina att komma dit en sväng också så vi hann ses i typ en timme. Alltid nått! Alla är ju så upptagna i skolböckerna nu så det gäller att hitta såna här tillfällen :)
Hittade en jacka och en stickad magtröja i alla fall :) Och senare ska jag beställa från Style by Tyra har jag bestämt, efter lite fundersamhet. Fri frakt i helgen så lär väl passa på ;)

Nu ska jag kika lite på tv, sen lär jag väl läsa lite mer -.-
Och jag ber till gud att mammi blir bra i magen snart!  ♥

Tänkte slänga upp lite bilder från Turkiet imorgon eller nått. Kika in då :)
Får se om jag orkar skriva ner massa, för det hände verkligen MASSA! Har som sagt inte fått alla bilder än så det kommer komma upp fler inlägg från Turkiet allt eftersom :)


Bara för att jag är så sjukt cool i min keps som jag fick från en resturang, de sa att de hade en surprise till oss (Hej stamkunder) och tadaa! Here it is! Höhö x)

KOMMENTARER


haha snygging ;)

2011-09-16 // 21:48:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: