Värt...

Gick upp 06.30 för att ta bussen in vid 7, bara för att jag skulle vara på högskolan till 10 då vi började.
(behöver jag ens nämna att jag var dötrött? Hatar att mina bussar går så sällan!) Hade föreläsning 10-12.
Åt lunch 12-13 och sen var det dags för lite genomgång till seminariet och så satte det igång. Blev indelade i grupper med personer från andra terminer. Men frågorna var hur svåra som helst för oss som går första terminen att kunna diskutera. Jag menar, hur ska vi kunna veta hur socialarbetare skulle agerat när vi inte har läst något om hur vi ska gå till väga med olika problem? Så ja, jag satt bara och lyssna, och det gjorde alla andra som gick i min klass också :P Men det var i alla fall intressant att lyssna, men som sagt, var dötrött.
Så blev överlycklig när jag fick sluta 14.15 istället för 15.30! :D

OCH JAG VILL VERKLIGEN TRÄNA! Men det får bli på fredag. Kanske...
Kör en power-walk imorgon istället! :)


KOMMENTARER


men kom hit och gå med mig :( haha ♥

2011-11-15 // 20:52:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: