Romeo & Julia 27 November 2011

Efter att vi sett att det fanns platser på rad 4 så bokade vi snabbt biljetter till R&J.
Så i söndags bar det av ner till Stockholm. Kom på när vi var inne i Säter att jag glömt bestick, så vi hade 10 min på oss att springa in på Ica och köpa platsbestick, snacka stressade!
Men vi hann, och 10.12 kom tåget dit och jag hoppade på där Maritza & Martina redan satt :)

Var framme i Stockholm strax efter 12 och lite senare kom Mariella, så då åkte vi direkt till Göta Lejon och hängde där. En go farbror erbjöd sig att ta kort på oss, blev inte de bästa korten men hey, alltid något ;D



Sen gick vi runt lite och så kom Johan Palm gående, och Maritza bara "Det ser ut som Johan Palm." Jag bara "Det är Johan Palm..." haha x) Så spanade vi twitter 750 ggr också i hopp om att Måns skulle uppdatera, och så skrev han att han körde i nån Söderledstunnel, men den lilla ungen lyckades smita in utan att vi hann säga hej. :(

Vid 14 tiden så öppnade de inne på Göta Lejon och vi gick in, och vid 14.30 började de släppa in folk, så vi tog våra platser. Inte världens bästa men vad gör det, man såg ansikterna asbra i alla fall, och varje liten spottloska som kom ur munnen ;) Hade trädet rätt ovanför mig så jag såg inte när de gick upp på den men jag visste ju ändå vad som hände så :)


Så nära satt vi.

Vid 15 började det och det var lika bra som vanligt! Anton är ju så underbar! haha x) Kul att man sitter och skrattar INNAN skämten x) Och Zain var superbäst på att dansa :D Och Måns var såklart lika bra som vanligt.





Efteråt gick vi ut i foaljen och hängde, tills Maritza bara "Är inte det är Martin Stenmarck" och då blev det full fart på oss. Han hade tydligen varit där med sina barn :') Fast vi gick aldrig fram, vill ju inte vara så på. Han stannade en bit bort sen och SHIT vad snygg den mannen är!

Sen så stod vi vid 7eleven och väntade och såg vissa från R&J lämna Göta Lejon, men ingen Måns eller Zain. Efter ett tag kom det två tjejer (antagligen från R&J) och frågade om vi väntade på någon i gänget och den ena bara "Måns kanske?" Jag svarade "kanske det :)" och så sa hon att de skulle ha glöggmys så de skulle nog inte komma ut på ett bra tag, men i brist på annat och göra så stod vi kvar med Berit (stormen) och hoppades.
Rätt som det är så ser jag ett ansikte jag känner igen, och det visade sig vara Tove Styrke. Jag som aldrig lyckas se några kändisar i Stockholm, haha
Det kom en bil och ställde sig bredvid oss där också, och så känner jag hur den ena som satt kvar stirrar asmycket, och så fort jag flyttade på mig så ändrade han position så han kunde se mig x) Kändes som man var i Turkiet igen (tror det var en turk också). Sen när de åkte iväg så böjde han bak huvudet tills han inte kunde se mig mer x) Gick ju inget annat än att flina åt honom, höhö

Stod kvar där ute tills det var dags att ta tunnelbanan till centralen och hoppa på tåget hem. Och som jag skrev förut, oavsett hur det slutade så blir det nog bra, och det blev det också. Jag bara älskar att få åka iväg, och när jag kommer till Stockholm kan jag inget annat än må bra, oavsett om jag träffar Måns eller inte :)


KOMMENTARER


så myys♥

2011-11-29 // 19:46:16

bäzta! :D ♥

2011-11-29 // 20:50:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: