I made it! :D

ÅÅÅÅH vad skönt det känns att seminariet är över!
Men... Alla hade faktafrågor, precis som jag också trodde att man skulle ha.
Men jag mailade ändå läraren för att höra om det var fakta eller diskussionsfrågor som man skulle ha, och hon sa att det mer var åt diskussionshållet. Så jaa, då har jag suttit och försökt komma på några frågor att diskutera, så ska man inte ha det ändå?! Då blev jag sur. Så nu lär jag sätta mig och skriva ner två frågor, som jag redan kunde ha gjorda om jag hade skitit i att mailat henne...
Fick lov att formulera om frågan när jag väl satt där, och sen prata fritt utifrån det jag kom ihåg från texten typ. Bra där! Men det gick ju bra ändå :)
Nu ska bara tentan in på fredag sen kan jag slappna av i 2 dagar innan det är dags för nästa kurs!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: