Don't wanna wake up, no

Drömde om Cristiano Ronaldo idag. (Dör på snyggingen)
En jättehärlig dröm! :D Men så ska man ju alltid vakna när det börjar bli som bäst...

Höll förövrigt på att somna om igen när klockan ringde, var så sjuuukt trött!
Och bara känslan av att man skulle gå till 17 gjorde ju inte det hela bättre!
Men vi fick sluta 15.45 istället :D Awesome!
Nu ska jag titta på lite tv, sen kolla på Bruno när han uppträdde igår på EMA som jag tydligen missade (det som jag ville se helst under hela galan! haha) och sen kolla på tv igen innan jag ska sooova! :D
Och drömma om Cristiano igen :D haha

KOMMENTARER


cissi

hej, min kompis HÖGSTA önskan är att få träffa Eric Saade..

Hon har fått genomgå flera operationer pågrund utav benfel... Det ända som kunde få henne att kämpa var genom att lyssna på Eric, och nu när denna chansen kom så blev hon som gladast, hon är verkligen värd detta efter alllt hon har fått gått igenom..

SKulle du kunna hjälpa henne? genom att gilla hennes julrim, och kanske även skicka vidare detta till dina kompisar? hon skulle bli ÖVERLYCKLIG ifall hon vann..

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=250195098363234&set=a.242864839096260.58019.242862835763127&type=1



Hon behöver all hjälp hon kan få, för att vi ska få upp henne på toppen och hon ska få uppleva sin dröm.

GÅ in på länken och gilla EMMA JOHANSSONS julrim!!



Tack på förhand.

2011-11-07 // 20:44:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: