WIIIHOOOO!

Såhär känner jag mig just nu:


Varför?

1. Jag fick MVG i Naturkunskap B, Natur & friluftsliv A OCH B. Tre feta MVG för 17!!! Det som jag absolut inte skulle lyckas få MVG i, åtminstone NK. Jag menar, jag fick G i A kursen? Haha, ja han måste ju sett att jag tyckte B var myyyycket roligare, sov ju inte på lektionerna i alla fall! haha x)

2. Jag är ledig till tisdag! Vilket betyder studentvecka!!!
Bara det inte slutar med att jag sitter hemma och degar alla dagar. Men just nu ser det ut som jag har planer tors-lör i alla fall :)

 

Från det ena till det tredje. Det var 27 grader idag. 27!!! Sen kom det ett fett åskväder och jag blidde lite rädd. Men jag älskar ändå värmen :D


KOMMENTARER


men snyggo!!!!!! :D ♥

2011-05-31 // 20:54:30

gött hörrudu! ;)

2011-05-31 // 20:59:18

Sv; haha va det du som kommenterade min blogg? stog inge namn eller bloggadress men antar att det va du...heheheeh jaa vi har den jag laddadehoooost ner den hahahaha :D ♥ Kom hit så kan vi se den tillsammans, den va så bra så jag kan se igen o igen o igeeeen :D

2011-06-01 // 13:11:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: