Typ hur glad som helst! :D

Sitter här med min novellanalys som jag inte hann klart med på lektionen idag, eftersom jag måste göra bra ifrån mig på den! Jag har i alla fall fått reda på alla NP idag. Och vet ni?? Jag fick VG på skrivdelen & muntliga i svenska. Trodde verkligen jag skulle få IG på skrivdelen! :D Så hiiiimla glad!

Och så vare matten då. Som höll på att få mig att gråta då jag fastnade på andra talet. Det kändes verkligen piss och jag trodde inte jag skulle få ihop dom där 12 poängen som behövdes för G. Men vet ni vad? Jag fick 13 poäng! Vilket betyder VG i slutbetyg! SÅ HIMLA SKÖÖÖNT! Tom läraren tyckte det var ett knasigt prov?! Och min hjärna var helt borta för jag var så himla trött efter paddlingen. Men det gick tydligen, och det är huvudsaken! Så nu kan jag slappna av! :D

Tränade på studentsången gjorde vi också. Var typ 40 st där kanske x) haha, men ah, det gick! Känns verkligen att det är nära nu! :D

Nu ska jag fortsätta med min analys så jag blir klar! ;)


Snacka om livsnjutare, eller vad säger ni? :')

KOMMENTARER


naaaajs :D(Y)

2011-05-23 // 18:15:36

SV: Åh tack! :)<3

2011-05-23 // 20:18:20

härligt, häääärligt! :D

2011-05-23 // 21:11:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: