Sista fredagen i gymnasiet!

Känns helsjukt! :O
Hade bara idrott idag. Spelade lite volleyboll och fikade. Mumsigt! (:
Sen tog jag bussen hem och åt lite mat och kollade på Eclipse.
Och nu hamnade jag här!
Två veckor kvar till lov. Taggggga! :D
Ikväll blir det nog bara fredagsmys. Sitter och väntar på att Martina ska bli klar med allt sitt plugg så tha gang kan leva loppan sen! :D Höhö
Så tills dess ska jag rulla tummarna och se glad ut!
Peace out!


Gosh vad jag vill på en spelning!!! Och Sommarkrysset. Var liksom evigheter sen...
Igår satt jag och kollade igenom min bdb på gamla bilder. Fick en lustig känsla i kroppen och saknar liksom allt!
Jobbigt läge!

KOMMENTARER


ÅH SOMMARKRYSSET!!!!!!!!!!!!!!! :D♥

saknar alla spelningar och allt mys med dig hihi :)♥♥♥♥♥

2011-05-27 // 17:03:54

snaaaaaaaart så!



Åh jag kollade också igenom gamla bilder på bdb här om dagen.. Shit vad mkt kul vi har upplevt! :'D ♥

2011-05-27 // 19:09:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: