Sing for life

Känner mig väligt kreativ asså! Haha
Har varit in till skolan idag och fixat en sång till alla lärare vi haft typ.
Ettorna & tvåorna ska fixa en fest för oss treor på BF, asnajs! haha
Så vi har suttit och spånat efter låtar och textrader, och fick tillslut ihop en låt :)
Fick ett asbra tips på en låt idag också, not. Han som jag fick låten av sa att den var bra, det visade sig vara nå Hello Kitty suicide låt, helknas?! haha

Mamma är försvunnen också så jag kan inte gå till affären för jag vet inte vad jag skulle köpa mer än ägg och tidning :') Eller försvunnen och försvunnen. Hon är ute och jag ser henne inte men vill inte gå ut för det är lite kyligt x)
Så jag satte mig här istället! No-lifer jag är! haha


Det var en väldigt mysig dag det där :)

KOMMENTARER


naaaaaaaaaaaaaaaajs, vetduuu jag drömde att du tog studenten inatt x) och du va så fiiin!!! det är fan inte långt kvar nu xD hihi



PÖSSS AJ MISS JO ♥

ocj det va ett fett myyyysig daag det där :)

2011-05-25 // 16:48:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: