Seeegt

Här vaknade jag upp vid 6 i morse (okej jag ska vara ärlig, jag låg vaken från 4 och kunde inte somna om) och pallrade mig iväg till skolan med siktet inställt på att gå 08.30-13.30. Men vet ni vad? Vi städade skåpen, lämnade in nycklarna & skrev en snabb utvärdering om dessa tre år. Sen fick vi sluta! Så himla ovärt x) Kändes ju bra att gå omkring med massa böcker som knappt fick plats i väskan, plus en fet vandringsväska och ett tält som jag lämnade in sen! haha, Men jag klagar inte. Kom hem tidigare och satte mig ute i solen istället! :D
Har bara NK imorgon för han ville inte ha lektion med bara vi som var där idag, så börjar 09.30 för att sen åka hem lika fort känns det som! Om jag inte hittar på något annat vill säga ;)

Har bokat tid för spray tan nu också. Så på tisdag ska jag bli fiin! ;D


KOMMENTARER


Hihi, vad är det för nått...spray tan??? ;D ♥

2011-05-30 // 16:46:20

så du ska bli brun? eller vad är det för nått? hahah

2011-05-30 // 20:16:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: