Sad...

På någe knasigt vis så känns det hemskt att jag förmodligen har gjort mitt absolut sista arbete på Hagagymnasiet idag... Om 3 veckor tar jag studenten. Sen då? Det känns faktiskt rätt hemskt när man inte vet hur framtiden ser ut nu, även fast det ska bli så fruktansvärt underbart att ta studenten! Men det känns konstigt. En del av mig vill lämna skolan, men en del av mig trivs så fruktansvärt bra där så den vill liksom inte slitas därifrån.
Usch, jag som inte vill stå och böla på min studentdag har en känsla av att jag kommer göra det ändå!

Provet idag vill jag inte ens prata om.
Och nu sitter jag här och har sjukt tråkigt och nästan längtar efter en läxa?! Jag är inte frisk på långa vägar alltså...
Nä, nu väntar jag på att pappa ska komma hem med Se & Hör, och så ska jag tjata till mig en övningskörningstur ikväll :)

Sålänge ska jag ta mina banana skids och tugga på medan jag stirrar upp i taket!
Kommer ett inlägg om paddlingen senare, när jag sparat bilder!
Caio


KOMMENTARER


Men du, exakt den känslan hade jag också när jag skulle sluta! man vill men ändå inte :D

2011-05-20 // 19:25:04

Isf är jag like "ofrisk".. jag har gått hela helgen (har vart och jobbat/kollat på en handbollscup) och tänkt att jag måste hem så jag kan plugga - trots att sista inlämningsdagen har vart, och jag har två lektioner kvar till studenten.. jag kommer så böla nästa onsdag </3

2011-05-23 // 09:45:25

Isf är jag like "ofrisk".. jag har gått hela helgen (har vart och jobbat/kollat på en handbollscup) och tänkt att jag måste hem så jag kan plugga - trots att sista inlämningsdagen har vart, och jag har två lektioner kvar till studenten.. jag kommer så böla nästa onsdag </3

2011-05-23 // 09:45:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: