Noll fantasi!

Därav min fina rubrik! Jao!
Vet ni vad vi har gjort idag? Fixat studentskylt som nu är uppsatt i ljushallen till mösspåtagningen! ;D
Vi går emot strömmen och har svart lakan som vi ska ha bak på vagnen. Vart faktiskt ganska bra. Fast jag gillar fortfarande inte att de skrev SMBF3 istället för BF3m som vi alltid har sagt?!
Vi satt på golvet och skrev våra namn på den men smarta som vi var så hade vi inget under så när vi var klara stod allas namn i rött på golvet också! HAHA x) Så nu är nog golvet där i bokdepån renare än någonsin!
Och så har min grupp kommit på hur vår skylt ska se ut, asnajs blir den! Vi ska göra 4 skyltar till och ha på vagnen så därför har vi delat in oss i grupper ;)

Nu sitter jag och myser med världens bästa katt. Vi är typ sötast i världen :')
Fast jag dissar nog honom nu för en dejt med matteboken, igen!
Ikväll taggar vi inför ESC ;D GO ERIC! :D



KOMMENTARER


HEJA ERICCCC :D

2011-05-12 // 18:40:10
Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto) http://lenasplanet.blogg.se/

Aaaw jag vill också gosa med en kisse :'( <3

Go Eric!

2011-05-12 // 20:10:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: