Jobbar på!

Synundersökningen igår gick prima. Alla rätt så jag var inte halvblind.
Nu sitter jag här och försöker bli klar med den jobbiga analysen. Har jag nämnt att jag hatar analyser? :') Grejen är den att jag aldrig känner mig helt nöjd med en uppgift så jag får typ ångest när jag lämnar in en för det känns som jag kunnat ändra den och gjort den bättre! Men jag ska finslipa klart på den nu, så jag kan jobba med annat på samhällen imorgon, smart vah? :D
Ja utöver det så börjar jag få lite smått panik över NP i matte som är nästa fredag. Kommer inte ihåg ett piss typ så lär börja om helt från början :S Och ons-tors är jag borta så då kan jag inte plugga, mer än tors kväll!

Bara att bita ihop de sista veckorna nu! Imorgon är det en månad kvar. TAGGA STUDENTEN! :D
Och gillar inte alls att sitta inne i skolan hela dagen när det är superfint väder ute. Sånt mår jag bara dåligt av...


Bara för att jag tycker den här bilden är härlig. Vad vi skrattade åt behöver vi inte ta här... xD

KOMMENTARER


hhahahahaha, vadå mupp där bak!! xD Måste vara nått väldigt intressant jag kollar på!

2011-05-09 // 19:09:35

hahaha, jag minns inte ens vad vi skrattade åt xD

Måste ha varit något kuuuul :P

2011-05-09 // 21:54:37

hahah loooove the pic! :D

2011-05-09 // 22:14:11
Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto) http://lenasplanet.blogg.se/

Visst är det synd att skolan ska förstöra detta fina väder vi har fått? =)

2011-05-10 // 12:11:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: