Exhausted

Efter en redovisning på morgonen så skulle jag och Mina cykla på idrotten. Vi hade liksom tänkt att bara cykla runt lite här och där i Borlänge. Men HA! Tji fick vi. Fick värsta rundan att cykla på över 3 mil (nej vi kunde inte fuska för vi fick lov att ha cykeldator...) och han bara "det tar ungefär 2 timmar" Hallå? Vi har lektion i 1,5! Så vi bah aldrig att vi cyklar längre än lektionen är! Sen knasade mina växlar så jag trampade på på typ högsta växeln hela tiden. Kul när man kom till typ Medväga? Inte direkt va. Där är det ju uppförsbackar typ hela tiden...
Ah så vi cyklade 2,5 mil allt som allt, fett bra! Men min rumpa dödar mig. Och jag bestämde mig för att jag inte orkade cykla hem.
Så vi cyklade till Sibylla och köpte glass och satt där och njöt! :D Sen vid 13 så cyklade vi åt varsitt håll och jag lämnade cykeln hos pappa. Då höll mitt knä på att dampa också så det gjorde värsta ont, så det var ju tur att jag inte cyklade hem!

Är galet trött nu... Men nä, lite matte på det här så sover jag nog som en stock inatt! :D haha
Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Grillat kött, kan det bli mycket bättre?! (Okej, thaimat hade varit snäppet bättre, men det här duger gått och väl det med! ;D)

Och att jag höll på att dö av nervositet igår på ESC behöver vi inte ens tala om :')


Jag saknar redan mitt "långa" hår... Är fortfarande piss på frisören. Sa liksom att jag ville ha längden kvar så går hon och klipper av typ 7 cm! Liksom??!

KOMMENTARER


tkr du ser jätte fin ut i håret! :)

jaa hoppas de går bra för eric imorn, jag hejar på honom och ryssland , lite jobbigt läge där eftersom de e varandras största konkurrenter haha ;)

2011-05-14 // 01:11:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: