Livestream!

Nyss kikat på när AFIL livestreamat.
Kul det kan vara då! Vill också bara kunna sitta och spela sådär! :D
Snart börjar det igen! Så då kan jag inte sova heller!

Oj nu börjar det. *bloggpaus*

Jahapp, där bara dog det, då hinner jag kanske blogga klart.
Ben sjöng nyss om skogen. Oj , nu började det igen!
Äh, jag kan skriva klart medan jag lyssnar :)

Anyway, har varit utan internet hela dagen idag.
Pappa drog ur sladden för han skulle riva köket. Kände mig lite handikappad, hade lite tråkigt emellanåt.
Men ibland pluggade jag lite teori. Känns som skolarbete, hemskt tråkigt -.-
Skulle ha slängt upp en ny header idag tänkte jag, men nu blev det så sent och så ska dom livestreama också så det får bli senare!

Imorgon blir jag hundvakt, så nu blire att ta hand om 3 hundar igen!
Men de är så söta så jag klagar inte ;)
Nä nu ska jag sluta skriva. Vilket inlägg det här blev känner jag!


KOMMENTARER


AFIL!! ♥

2011-07-22 // 01:45:24

Sv; Eller huuuuur!!!! Haha det kanske vi är, när är du med? Jag är med i den som kommer ut den 28:e, nästa vecka alltså ;)

2011-07-22 // 20:10:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: