It's Friday

Nu har jag sällskap av en hund i sängen.
Antar att hon kommer sova här inatt :P

Trodde jag skulle vara tröttare än jag är.
Gick ju inte och la mig fören 02.30 pga av AFIL x)
Sen började det åska imorse, så vaknade 09.30 och gick upp vid 10.
Mullrade både ute och i min mage då!
Så åt lite frukost, men var så trött så jag gick och la mig igen.
Somnade lite snabbt sen kom åskvädret ännu närmare så då vaknade jag igen. Men jag somnade om igen tillslut och kom upp 13.15 typ. Bra där! haha x)

Känner mig hemskt otränad nu så funderar på att sticka ut och springa imorgon eller nått.
Fast det ska ju åska då också men det visar sig!
Ska kika runt lite på internet nu sen ska jag sova!

Btw! Det här med Oslo... INTE OKEJ!
Känns lite obehagligt att det är så himla nära! :S

Vadå brist på bilder...


KOMMENTARER


Vilket snyggt ben jag har asså. Ser ju värsta stort ut! haha

2011-07-23 // 00:27:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: