:D

För jag har kommit in på högskolan! :D
Dock känns det lite läskigt. Jag menar, jag är inte ett dugg insatt i vad jag har sökt för nått?
Jag vet inte alls om det är nått för mig.
Jag vill inte bli vuxen, inte än! Känns som de senaste 3 åren bara har sprungit förbi och jag inte har hängt med, och nu måste jag acceptera att jag är påväg in i vuxenvärlden!

Skulle i alla fall ha åkt till Kupolen idag.
Men eftersom systrarna åkte dit så tidigt och jag inte ville åka tidigt för jag skulle cykla in och äta och sånt så blev det inget. Kände inte för att strosa omkring själv :P
Så det får bli en annan dag ;) Har ingen bråska, än så länge. Antar att tiden rinner iväg fort nu också!


KOMMENTARER


Grattis! :D

2011-07-14 // 23:16:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: